Zamieszczone przez Bogut
Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji
Zwiń
X
-
pomijajac tempomat (wariujacy) i lakier to padlo turbo i przekladnia kierownicza (wymiana juz za tydzien) po przebiegu 59kkm
podejrzewam ze na ukl. kierowniczy wplyw mialy 17", ET35, i zawias z RS;
cale zawieszenie po tym przebiegu jest w stanie idealnym;
na turbo pewnie program zmusil je do szybszego papa - ale wylo od samego poczatku wiec nie bylo bez winy materialu - moja byla tylko kropeczka nad i.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Octavia I 44000 km
Po pierwszych 500 km coś zaczeło dzwonićw silniku przy dość małych obrotach około 2000. W ASO oczywiście nic nie znaleźli kazali pojeździć jak się nasili to przyjechać. Teraz autko ma 43000 km i dzwoni tak samo.
Przy zejściu z obrotów słychać mocno turbinę oczywiście ASO nic w tymnie widzi nie dobrego podobno założyli jakąś rurkę i jest dobrze.
Lewy reflektor przedni pojawiły się mikro pęknęcia na szybie poliwęglanowej.
Drzwi kierowcy podczas deszczu ciekną.
Zamek w tylnej klapie ciężko pracuje czasami się zacinna.
Zaczeło coś skrzypieć i brzęczeć w przednich drzwiach kierowcy.
pozdrowienia
Pawlecki
Komentarz
-
-
Witam! Ja mam oktavie combi z 2 reki. Rocznik 2000/2001 1.9TDI AGR. Powiem tak:
sasiad mial i ma oktawke juz 5 rok jedna mu ukradli teraz druga ma kupiona, bardzo mi sie ten samochod podobal, poprstu byl moim marzeniem. Teraz kiedy go posiadam nie jestem juz tak zachwycony i zadowolony. auto ma przejechane 200tys km. Jak kupowalem mialo 180tys km. Co sie w nim dzialo/ dzieje
Gdy kupilem je po jakims czasie pojawil sie nutlauf czyli po przekorczeniu pewnych obrotow autko slabnie, zostal wymieniony zawor n75, no ok starczylo na jakis czas teraz autko nie moze osiagnac predkosci wiekszej niz 160-170km, podejrzewam ze przyczyna jest przeplywka, nie mam czasu sprawdzic tego ale tez jest to wkurzajace, Siadlo cos radio tzn chyba antena bo nie lapie stacji jak jestem na trasie, sprawdzalem juz na kilku radiach i kicha na maxa, w tylnich drzwiach opadla mi szyba- oczywiscie pekl smieszny plasticzek- trzeba bylo kupic caly mechanizm koszt ponad 200zl,teraz chyba siada mi regulator napiecia bo po jednej stronie przepalilo mi wszystkie zarowki, zaczela mi takze podciekac strona kierowcy, okazalo sie ze jest ful syfu pod podszybiem, cos sie dzieje z modulem komfortu gdyz czasem mi zamyka cenntralny od srodka a czasem wyskakuje mi rygielek w drzwiach kierowcy, urwala mi sie podloga pod silnikiem ;-) na Litwie dodam, auto z tylu dla pasazerow jest ciut glosne,czasem dziala czasem nie dziala mi gniazdko popielniczki na konsoli srodkowej. Powiem tak autkiem sie jezdzi fajnie ale ma tyle niedorobek ze szok!. Wczesniej mialem skode felicie i przejchalem nia 180tys km co wymienilem w niej to: czujnik hala, regulator napiecia i akumlator i raz termostat, a w oktawi wszystko siada ona jedyne co ma dobre to silnik, a tak to chyba autko jest nie udane. Choc bardzo mi sie podoba.Teraz wiem ze wolal bym doplacic np 10tys zlotych i kupic audi a4, [podejrzewam ze tam nie ma tylu niedorubek! Wogole mam pytanie dlaczego tak siadaja te zawory n75 i przeplywki? Czy cos na nie zle wplywa? zle sa umiejscowione? czy kiepska jakosc wykonania? Przeciez w innych autach to tak czesto nie siada!!!
hehe ale sie napisalem
Komentarz
-
-
A ja widze, ze mechanicy to wymieniaja wszystko co popadnie, a nikt tak naprawde nigdy nie przeprowadzil diagnozy od poczatku do konca. Wtedy byloby zrobione wszystko raz a dobrze i nie ma problemu. Druga sprawa, a po co N75 w AGR-ze?? pytam bo nie wiem, zawsze mi sie wydawalo ze on steruje podciesnieniami w turbinie, a AGR ma stale kierownice :?
Komentarz
-
-
lisiaczek, uwierz, A4 też mają problemy z przepływkami i zaworkami, a do tego dochodzi jeszcze skomplikowane przednie zawieszenie (naprawa co kilkadziesiąt kkm jakies 1800-2000 zł). Pozatym zgadza się, pierdołki czasem nawalają, ale najczęściej takie, które nie mają wpływu na bezpieczeństwo i nie unieruchamiają auta.
Tak jak mówili koledzy, jedź na diagnostyke choćby do któregoś z polecanych na forum fachowców, który przywróci ci autko do pełnej sprawności.
co do radia - masz założony separator antenowy?
regulator napięcia - po takim przebiegu mógł odmówić posłuszeństwa, pozostaje wymiana, chyba niezbyt droga.
Pozdrawiam!OCTAVIA '01
Komentarz
-
-
Witam ponownie , po 1 nie mam od kogo pozyczyc przeplywke! Ale to nawet nie o to chodzi. Moje pytanie : dlaczego i\one te ku... tak leca???? To jest juz wkurzajace. I co nawet niech bedzie przeplywak i co zaraz kupie nowa i po jakims czasie znow wymiana? Bez sesnu jak cos jest nowe to chociaz rok powinno wytrzymac!!!Hmmmm co do radia to nie wiem a jak to sprawdzic czy jest ten separator czy cus uszkodzone?
Komentarz
-
-
lisiaczek, Ale zrozum, ze to nie pada tylko w silnikach od Skody, ale w kazdym TDI. A np france maja ciulate wtryski, intercoolery, sprezarki, dwumasowki i co tez ich wlasciciele narzekaja.
Polecam zakup Maybaha za ponad dwie banki, przez 4 lata ZERO KOSZTOW SERWISOWANIA, tylko lac paliwo. Cos takiego przez pewien czas mialo Daewoo :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lisiaczekMoje pytanie : dlaczego i\one te ku... tak leca???? To jest juz wkurzaj
O separatorze poczytaj na forum, bez niego żadne radio poza oryginalnym nie bedzie poprawnie odbierać. Powinien być on na kablu antenowym za radiem.
Pozatym masz 6 letnie auto z przebiegiem 200tys, wiec pewne rzeczy mogą sie popsuć. Nie ma niestety aut bezawaryjnych. Co do lampy to mi to raczej wygląda na zwarcie gdzieś na wiązce niż problem z regulatorem napięcia.
pozdrawiamOCTAVIA '01
Komentarz
-
-
urodziny
Witam
Niedawno stuknął 1 rok, jak kupiłem octavię.
Dla przypomnienia jest to 2002 TDI ICE Ambiente - AGR.
Przez ten rok przejechałem nią ok. 20000km.
W tym czasie pomijając wymianę olejów, filtrów spotkało mnie:
- wymiana żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej - na dzień dobry
- zatarta tulejka-sworzeń przy wycieraczkach przedniej szyby (obyło się bez wymiany silniczka)
- zmiana tarcz Hamulcowych - przód oraz klocków - przód (podczas hamowania-lekkie drgania na kierownicy)
- brak swiatła cofania - brak połączenia na kostce pod wykładziną do światła wstecznego
- spalona żarówka - halogen tył
Średnie spalanie z komputera wahało się od 3,9-5,5 ltr/100km
Reasumując jestem zadowolonyciężko jest lekko żyć,
Komentarz
-
-
Maciek poleciales na mnie jak nie wiem co.. Ale do rzeczy w tym aucie to juz 3 przeplywka i 2 zawór n75. czy to normalne? co do radia mam oryginalne skodowskie radio symphony- wiec o co ci lata??Zgadza sie moga sie psuc ale bez przesady. Nie slyszalem by u znajomych sie psuly podnosniki szyb a maja golfa.Powiem wam tak autem jezdzi sie fajnie , ale te duperele psuja zdanie o tym aucie. i zdania swojego nie zmienie
[ Dodano: Nie 29 Paź, 06 23:36 ]
a co do przebiegu to jest faktyczny i sprawdzony!
Komentarz
-
-
barciob83
Mi po 19 tysiach wytarły sie klocki, a po 12 tysiach zdechło zawieszenie na badaniu w stacji kontroli poj wykazało 50 i 60% zużycia amorków. Teraz ma 32 tysie i śmiga jak szalona
Komentarz
-
barciob83, Napompuj kola do 4 atmosfer kazde i jedz na stacje - zuzycie bedzie 100%, czy to jest wyznacznik nie wydaje mi sie :diabelski_usmiech
lisiaczek, Ale po co Wy wymieniacie ten N75, jaki jest niby obiaw ze padl, on nie reguluje przeciez kierownicami w turbinie. A te przeplywki to montujesz oryginalne, czy te chinskie gowna z Allegro??
Komentarz
-
-
No jak po co. Podaje objaw. Jade po trasie jedzie tir chce go wyprzedzic, noga na gaz i wyprzedzam z nprzeciwka jedzie auto no ale nic jade i mowie pewnie zdaze bo depniecie czeszka ma a tu nagle klops!!!!! Auto przestaje sie zbierac noutlauf!!!Wiec po chamulcach i za tira wjezdzam!! To samo bylo na autostradzie biore sie za wyprzedzanie a on wiecej niz 120 nie chce! Koszmar na maxa!! A co doprzeoplywek to ani jedenj nie kupilem na allegro. 1 kupiona w serwisie za straszne pieniadze- cena z montazem 760zl mam na to fakture! Pozniej po okolo roku nastepna tez kupiona w aso i pozniej kupilem 3 ! To jest chyba nie wiem jakis feler!!!!!!!!
Komentarz
-
-
barciob83
Maicroft, to nic ma nieda. Jak jade to strasznie mi nią rzuca, wogóle to tyłek sie drogi już nie trzyma. pozdro..
Komentarz
-
Nie wiem czy bylo napisane gdzieś, ale warto wspomniec o problemach z lewymi dzwiami w OI, czyli częste awarje zamków, pękające przewody łaczace dzwi z karoserią, nie dzialające strowanie lustrka i podgrzewania, zniknięcie podświetlenia panelu sterowania szybamiAUTO JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, WYŚCIGI ZABAWA A DRIFT TO PODSTAWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LuKaS łomżaNie wiem czy bylo napisane gdzieś, ale warto wspomniec o problemach z lewymi dzwiami w OI, czyli częste awarje zamków, pękające przewody łaczace dzwi z karoserią, nie dzialające strowanie lustrka i podgrzewania, zniknięcie podświetlenia panelu sterowania szybami
Swoją drogą, człowiek czyta i leci całować swoje wozidło, że służy 4 rok bezstresowoPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
Komentarz